نمایش منوی کناری

شیوه های تناسب اندام برای بانوان

03/آگوست/2014 7,227 بازدید
شیوه های تناسب اندام برای بانوان

یکی از رموز تناسب اندام، بالاتنه‌ای قوی است.

بسیاری از خانم‌ها، یک جزء مهم تناسب بالاتنه، یعنی شانه‌هایشان را، فراموش می‌کنند.

گردآوری شده توسط کاربران بیوطب:

با ورزیده شدن عضلات سرشانه، کارهای قدرتی روزمره را آسان‌تر انجام می‌دهید، افتادگی شانه‌هایتان برطرف می‌شود و در نتیجه کمرتان باریک‌تر جلوه می‌کند.

برنامه زیر را، ۳ روز غیر متوالی در هفته و با استفاده از دمبل‌هایی به وزن ۳ تا ۵ پوند (حدود ۱٫۵ تا ۲٫۵ کیلوگرم) انجام دهید تا به زودی ظاهری زیباتر و جذاب‌تر پیدا کنید.

پرس سرشانه از پهلو

• به پهلوی چپ روی یک توپ بدن‌سازی بخوابید.

بالاتنه در تماس با توپ و پاها کشیده باشند. دست چپ را روی زمین و زیر شانه چپ بگذارید.

دمبل را با دست راست بگیرید و آرنج را طوری که ساعد به سمت بالا قرار بگیرد، ۹۰ درجه خم کنید.

آموزش ورزش برای زیبایی سرشانه خانم‌ها

• دمبل را در امتداد بدن تا بالای سرتان پرس کنید و به آرامی پایین بیاورید.

این حرکت را ۱۲ تا ۱۵ بار انجام دهید. سپس به پهلوی دیگر بچرخید و حرکت را تکرار نمایید.

نشر دورانی

پاهایتان را جفت کنید و صاف بایستید.

یک جفت دمبل در دست‌هایتان بگیرید و آرنج‌ها را به قدری خم نمایید که ساعدهایتان موازی زمین و کف دست‌ها به سمت بالا باشند.

زیبایی سرشانه

• درحالی‌که ساعدهایتان را موازی زمین و بازوهایتان را چسبیده به بدن نگه داشته‌اید، دست‌هایتان را به پهلو بچرخانید.

آموزش دمبل زدن برای خانم‌ها

• دست‌هایتان را همزمان صاف کنید و تا شانه بالا بیاورید (دقت کنید که آرنج‌ها کاملاً صاف نشوند).

به وضعیت شروع برگردید و حرکت را ۱۲ تا ۱۵ بار تکرار نمایید.

تناسب بالاتنه

تقلید شنا

پاهایتان را به هم بچسبانید و زانوها را کمی خم کنید. یک جفت دمبل در دست‌هایتان بگیرید و طوری خم شوید که پشتتان کاملاً صاف و تقریباً موازی زمین باشد.

دست راست را از جلو تا ارتفاع سر بالا بیاورید و دست چپ را به همین اندازه از عقب بالا ببرید.

درحالی‌که آرنج‌هایتان را صاف نگه داشته‌اید، همزمان دست راست را پایین و عقب و دست چپ را پایین و جلو ببرید.

سپس به وضعیت شروع برگردید.

تا اینجا را یک تکرار حساب کنید.

مجموعاً، ۱۲ تا ۱۵ تکرار انجام دهید.

تندرست باشید       

بخش ارسال مقالات کاربران

سایت پزشکی و سلامت بیوطب

به جـامـع تـریـن وب سـایــت پـزشـکــی و سـلامـت بــه زبان فـارسـی خــوش آمـدیـد مقـالات تخصـصی و عـمـومـی پزشــکــی و سـلامـت مـوجــود در وب سـایت بیـوطـب و هـمـچـنـیـن پاسـخ هـای ارائــه شـده به ســوالات پزشکـی توســط متـخـصـصـیـن علم پزشکـی و سلامت صـورت می پذیـرد. همـراه با بیـوطب سـلـامـت و تندرسـت باشیـد
مشاهده مقالات


ارسال پرسش در این باره

پرسش و پاسخ های کاربران

۲ دیدگاه

  1. بسمه تعالی
    سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
    علاقمندان می توانند جدیدترین و کامل ترین اخبار ورزشی خصوصاً در حوزه ورزش بانوان را در این سایت دنبال نمایند.
    ورزش بانوان در نشر اخبار و اتفاقات ورزشی به صورت کاملا مستقل عمل نموده و سعی خواهد نمود با انعکاس دقیق، مستند و صحیح اخبار، گامی هرچند کوچک در رشد و اعتلای ورزش بانوان بردارد.
    مجموعه مجرب و توانمند ورزش بانوان بر این باور است که با تلاش صادقانه و نگاه منصفانه به مقوله ورزش بانوان، می توانند بانوان عزیز ورزشکار کشورمان را در راه دشوار ارتقاء و منزلت ورزشکار زن مسلمان در جهان یاری نمود و جایگاه واقعی بانوان را در ورزش کشور تثبیت نمایند.

دیدگاه خود را بیان کنید


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

ثبت دامنه
هاست ارزان
طراحی سایت پزشکان